Lorem ipsum dolor amet, modus intellegebat duo dolorum graecis

Follow Us
Image Alt

Συχνές ερωτήσεις

1. Πλοήγηση & αγορές

Πώς μπορώ να βρω το προϊόν που με ενδιαφέρει;
Στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας έχουμε χωρίσει τα προϊόντα σε κατηγορίες για να μπορείτε εύκολα να αναζητήσετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει.Οι κατηγορίες βρίσκονται επάνω στην κεντρική μπάρα μενού του site. Κάνοντας κλικ στην κατηγορία που σας ενδιαφέρει, θα εμφανιστούν οι αντίστοιχες υποκατηγορίες (εάν υπάρχουν). Αριστερά θα βρείτε τα φίλτρα αναζήτησης όπου μπορείτε να επιλέξετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει ανάλογα με την ηλικία, τη μάρκα και την τιμή. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση προϊόντων επιλέγοντας το πεδίο εισαγωγής κειμένου αριστερά στην κεντρική μπάρα του site και πληκτρολογώντας τους όρους αναζήτησης.
Πως μπορώ να κάνω εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα;
Επάνω δεξιά στην σελίδα υπάρχει το πλήκτρο Εγγραφή/Είσοδος. Όταν το πατήσετε θα εμφανιστεί η φόρμα εγγραφής και θα πρέπει να συμπληρώσετε με προσοχή τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν. Μόλις ολοκληρώσετε την συμπλήρωση των πεδίων, θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί Εγγραφή. Είστε πλέον μέλος του ηλεκτρονικού καταστήματος little-fox.gr και μπορείτε να συνεχίσετε με τις αγορές που επιθυμείτε. Επίσης κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και όταν βρίσκεστε στη σελίδα που συμπληρώνετε τα στοιχεία σας για την αποστολή των προϊόντων,υπάρχει ένα πεδίο που ονομάζεται Δημιουργία Λογαριασμού. Σε αυτό το πεδίο, εφόσον προηγουμένως έχετε συμπληρώσει τα υπόλοιπα στοιχεία της φόρμας, θα συμπληρώσετε τον κωδικό πρόσβασης που επιθυμείτε για να κάνετε Login στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας. Κατά την είσοδο απαιτείται το email σας και το password που έχετε ορίσει.
Πως θα κάνω αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Υπάρχουν 2 τρόποι για να ολοκληρώσετε τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα:

 

-ΝΕΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ
Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και να γίνετε χρήστης όποτε εσείς επιθυμείτε. Σε αυτή την περίπτωση επιλέγετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Κάνοντας κλικ στο προϊόν, θα μπείτε στην καρτέλα του ώστε να δείτε τα χαρακτηριστικά του και δεξιά κάτω από την τιμή υπάρχει το πλήκτρο “Προσθήκη στο καλάθι” και κάνοντας κλικ το προϊόν θα προστεθεί στο καλάθι αγορών σας. Αν επιλέξετε το πλήκτρο “Ολοκλήρωση” επάνω δεξιά στην κεντρική μπάρα, θα οδηγηθείτε στην επόμενη σελίδα που είναι η φόρμα εισαγωγής στοιχείων για την παραγγελία. Εκεί επιλέγετε επίσης αν θέλετε “Απόδειξη” ή “Τιμολόγιο”, τα στοιχεία τιμολόγησης εφόσον το τιμολόγιο είναι η επιλογή σας, τους τρόπους αποστολής που είναι: “Αποστολή με courier” ή “Παραλαβή από κατάστημα”, τη διεύθυνση αποστολής των προϊόντων και τον τρόπο πληρωμής που είναι “Πιστωτική/χρεωστική κάρτα”, “Τραπεζική κατάθεση / μεταφορά χρημάτων”, “Αντικαταβολή” και “Paypal”. Μόλις συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία θα πρέπει να πατήσετε το πλήκτρο “Αποστολή Παραγγελίας”. Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής με πιστωτική κάρτα θα γίνει ανακατεύθυνση της σελίδας σε απόλυτα ασφαλές δικτυακό τόπο που χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL Connection, για να συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας. Μόλις ολοκληρώσετε την αγορά σας θα σας σταλεί αυτοματοποιημένο email με την παραγγελία που έχετε ολοκληρώσει.

 

-ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ
Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε είτε με το πλήκτρο Είσοδος που υπάρχει πάνω πάνω στη σελίδα να κάνετε login και να συνεχίσετε τις αγορές σας, είτε όταν βρίσκεστε στην σελίδα Εισαγωγής Στοιχείων για την παραγγελία σας να επιλέξετε το πλήκτρο Είσοδος και να συμπληρώσετε το email και το password για να κάνετε Login. Αυτόματα θα γεμίσουν τα πεδία της φόρμας με τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας, για να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Το μόνο που απομένει είναι να μας δηλώσετε τι τρόπο αποστολής και τι τρόπο πληρωμής επιθυμείτε και να πιέσετε το πλήκτρο “Αποστολή Παραγγελίας”. Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής με πιστωτική κάρτα θα γίνει ανακατεύθυνση της σελίδας σε απόλυτα ασφαλές δικτυακό τόπο που χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL Connection, για να συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας. Μόλις ολοκληρώσετε την αγορά σας θα σας σταλεί αυτοματοποιημένο email με την παραγγελία που έχετε ολοκληρώσει.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Υπάρχουν 4 τρόποι για να πραγματοποιήσετε τις πληρωμές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα:

 

1. “Πιστωτική/χρεωστική κάρτα”

Στην περίπτωση αυτή θα γίνει ανακατεύθυνση της σελίδας σε απόλυτα ασφαλές δικτυακό τόπο που χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL.

 

2. “Τραπεζική κατάθεση / μεταφορά χρημάτων”

Εφόσον πραγματοποιήσετε την πληρωμή πρέπει στη συνέχεια να μας αποστείλετε με email το αντίγραφο της τραπεζικής πληρωμής sales@little-fox.gr. Μόλις λάβουμε το αντίγραφο θα σας αποστείλουμε την παραγγελία σας.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε στο καταθετήριο να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων έπειτα από κατάθεση σε τράπεζα, θα πρέπει να εμφανιστεί στον λογαριασμό της εταιρίας το ποσό που κατατέθηκε και να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων.

 

3. “Αντικαταβολή”

Η εξόφληση πραγματοποιείται κατά την παράδοση με επιβάρυνση 2€.

 

4. “Paypal”

Στην περίπτωση αυτή θα εμφανιστεί αναδυόμενο παράθυρο για την είσοδο στον λογαριασμό Paypal σε απόλυτα ασφαλές περιβάλλον που χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL.

Τι είναι το καλάθι αγορών;
Στο καλάθι αγορών συγκεντρώνονται όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει για να αγοράσετε. Επάνω δεξιά στην οθόνη υπάρχει ένα πλήκτρο με εικονίδιο καλάθι και  γράφει πόσα προϊόντα έχουν προστεθεί μέχρι εκείνη την στιγμή. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε την ποσότητα σε κάποιο προϊόν που έχετε επιλέξειή να το αφαιρέσετε ενταλώς από το καλάθι σας, επιλέγετε το πλήκτρο καλάθι αγορών και μπορείτε να επεξεργαστείτε τα προϊόντα που επιθυμείτε.

 

Τι είναι η Wishlist;

Η διαφορά ανάμεσα στην Wishlist και το καλάθι αγορών, είναι ότι στην Wishlist συγκεντρώνετε τα προϊόντα που προγραμματίζετε να αγοράσετε μελλοντικά. Σε κάθε προϊόν δίπλα στο καλάθι αγορών υπάρχει και η επιλογή “προσθήκη στη Wishlist” και πατώντας αυτό το πλήκτρο θα προστεθεί στη λίστα με τις αγορές που ίσως κάνετε στο μέλλον. Πάνω-δεξιά στη σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος υπάρχει η επιλογή Wishlist (εικονίδιο με καρδιά). Κάνοντας κλικ μεταφέρεστε σε αυτή την λίστα και αν επιθυμείτε να προχωρήσετε σε αγορά των συγκεκριμένων προϊόντων πατάτε το πλήκτρο με το καλάθι. Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία πρέπει να έχετε κάνει login στο little-fox.gr με τα στοιχεία του λογαριασμού που έχετε δημιουργήσει.

Τι είναι το κουπόνι;

Τα κουπόνια σας δίνουν ειδικά προνόμια για τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (π.χ. έκπτωση). Ένα κουπόνι αποτελείται από έναν κωδικό (αλφαριθμητικό) ο οποίος εισάγεται στο αντίστοιχο πεδίο στο καλάθι αγορών ή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Για να ενημερώνεστε για προσφορές και κουπόνια μπορείτε να επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας, να εγγραφείτε στο newsletter μας ή να ακολουθείτε τις σελίδες μας στο facebook και instagram.

2. Αποστολή / Παράδοση

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;
Όταν η παραγγελία σας ξεπερνά τα 49,90€ δεν χρεώνεστε με μεταφορικά έξοδα, σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας. Για παραγγελίες κάτω των 49,90€ τα έξοδα μεταφοράς διαμορφώνονται στα 3.70€.
(Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ)
Πόσο κοστίζει η αγορά με αντικαταβολή;
Έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε στον υπάλληλο της εταιρίας Courier την αξία της αγοράς, αμέσως με την παράδοση στο χώρο σας. Το ποσό που επιβαρύνεστε είναι 2€.
(Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ)
Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου;

Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier (Γενική Ταχυδρομική) ή με πρακτορείο μεταφορών για ογκώδη προϊόντα.

 

Για τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 14.00 από Δευτέρα εως Παρασκευή (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη), τα προϊόντα θα ετοιμάζονται και θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών την ίδια ημέρα.

 

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 14.00, θα παραδίδονται για αποστολή στην εταιρία ταχυμεταφορών την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οι παραγγελίες που δεχόμαστε την Παρασκευή μετά τις 14:00 και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών για αποστολή την Δευτέρα (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη).

 

Παραδόσεις πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας από τις 09:00 έως τις 18:00.

*Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός, αφορά εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης από την Ρόδο και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες.

 

Εντός Πόλης: 1 ημέρα
Εντός Περιφέρειας: 1-2 ημέρες
Χερσαίοι Προορισμοί: 1-2 ημέρες
Νησιωτικοί Προορισμοί: 1-3 ημέρες
Δυσπρόσιτες Περιοχές: 1-5 ημέρες

 

Όλα τα ανωτέρω δεν μπορούν να ισχύουν – φυσικά – όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.

Τι γίνεται αν τα προϊόντα είναι βαριά ή ογκώδη;

Για τα βαριά ή ογκώδη αντικείμενα που θέλετε να σας παραδώσουμε, η αποστολή γίνεται αποκλειστικά με πρακτορείο μεταφορών το οποίο δεν δέχεται σαν τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Σε αυτή την περίπτωση o τρόπος πληρωμής είναι μόνο πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τράπεζα ή paypal. Τα μεταφορικά είναι δωρεάν αν το ποσό της παραγγελίας ξεπερνά τα 39€. Σε περίπτωση που εξακολουθείτε να επιθυμείτε παράδοση με εταιρία ταχυμεταφορών, θα υπάρξει επιπλέον χρέωση που προκύπτει από τον όγκο της παραγγελίας (ο όγκος προσδιορίζεται ανάλογα με τη σχέση τιμής και όγκου προϊόντος), η οποία θα σας γνωστοποιηθεί πριν την εκτέλεση και αποστολή της.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

 

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς (γιατί μας βοηθάει να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αξιόπιστα) που συνοδεύει το προϊόν. Επιπλέον, τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί – μιας και τα προϊόντα θα μπουν πάλι στο ράφι προς πώληση – και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά, Καλοκαιρινά /είδη θαλάσσης και τα σχολικά, δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.

 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους. Σε όλες τις περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα με το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε τα προϊόντα από το κατάστημά μας δεν έχετε παρά να επιλέξετε στην Μέθοδο Αποστολής το “Παραλαβή από το Κατάστημα’’. Εάν η παραγγελία σας καταχωρηθεί μέχρι τις 14.00 μμ, θα βρίσκεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα στο κατάστημά μας, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Όλες οι παραγγελίες παραμένουν στο κατάστημα μέχρι 2 εργάσιμες ημέρες μετά την παράδοση σε αυτό. Η εξόφληση των παραγγελιών γίνεται στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους εξής τρόπους πληρωμής : Μετρητά-Πιστωτική κάρτα-Χρεωστική κάρτα.

Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

 

Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί  “Αφαίρεση’’.

Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 22410-27776.

 

Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 22410-27776 ή μέσω της φόρμας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε.

 

Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελία σας στο 22410-27776.

Επιστροφή προϊόντων / Υπαναχώρηση

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείτε να μας το αποστείλετε στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του, για να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να αποσταλεί με τον ακόλουθο τρόπο:

 

Με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στη διεύθυνση sales@little-fox.gr
Μόλις λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συμπληρωθεί στη δήλωση υπαναχώρησης.

3. Προσωπικά δεδομένα / Ασφάλεια

Eίναι ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα μου;

Για να διεκπεραιώνουμε τις παραγγελίες σας ενδέχεται να σας ζητείται να δίνετε προσωπικά σας στοιχεία ( όνομα, επίθετο, επάγγελμα, προορισμός αποστολής παραγγελίας, e-mail κλπ) κάθε φορά που επισκέπτεσθε την ιστοσελίδα little-fox.gr . Πάντως πρέπει να γνωρίζετε ότι τα προσωπικά στοιχεία που δηλώνετε στη σελίδα little-fox.gr, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να βελτιώνουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας, για να επικοινωνούμε καλύτερα μαζί σας και για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιούνται από οποιονδήποτε τρίτο ( εξαιρούνται οι περιπτώσεις που προβλέπονται από το Νόμο). H προστασία προσωπικών δεδομένων διέπεται από τις αρχές του Ν. 2472/97 όπως αυτός τροποποιήθηκε από τον Ν. 3471/2006 για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων και είναι πλήρως εναρμονισμένη με το νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) , που τέθηκε σε ισχύ από τις 25 Μαΐου 2018.

 

Για περισσότερες πληροφορίες:
Πολιτική απορρήτου

Πολιτική Cookies

Είναι ασφαλής οι συναλλαγές μου στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Το Little Fox δίνει μεγάλη σημασία στα θέματα ασφάλειας των προσωπικών σας δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και δεσμεύεται να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, χρησιμοποιώντας σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους , ώστε να παρέχει τη μέγιστη δυνατή διασφάλισή σας. Κάθε πληροφορία που σχετίζεται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας , είναι ασφαλής και απόρρητη.

Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος little-fox.gr επιτυγχάνεται με τις παρακάτω μεθόδους:

 

-Αναγνώριση Πελάτη-

Για την αναγνώρισή σας χρησιμοποιούνται 2 κωδικοί:
ο Κωδικός Εισόδου ( e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας( password), οι οποίοι σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια κάθε φορά που τους χρησιμοποιείτε. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να αλλάζετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) καθώς και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail), όσο συχνά θέλετε. Εσείς είστε οι απόλυτα υπεύθυνοι για τη διατήρηση και απόκρυψη της μυστικότητας των στοιχείων σας από τρίτους, αφού είστε και οι μόνοι που έχετε πρόσβαση σε αυτά.
Σε περίπτωση που χάσετε τους κωδικούς αναγνώρισης ή αυτοί διαρρεύσουν σε μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε άμεσα , διαφορετικά το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη.
Για λόγους ασφάλειας είναι καλό να αλλάζετε σε τακτά χρονικά διαστήματα το password σας και να αποφεύγετε τη χρήση εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (πχ. ημερομηνία γέννησης).
Τέλος, μπορείτε- και σας προτείνουμε -να χρησιμοποιείτε και σύμβολα εκτός από γράμματα και αριθμούς για τη δημιουργία password.

 

-Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων-

Για την καλύτερη δική σας διασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς δεδομένων, το Little Fox χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL Connection.

-Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)-

Η πρόσβαση στα συστήματα του Little Fox ( servers) ελέγχεται από firewall , το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων μόνο υπηρεσιών από τους πελάτες /χρήστες ενώ ταυτόχρονα απαγορεύει την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων που περιέχουν απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες για την εταιρία.

 

-Κρυπτογράφηση-

Το Little Fox χρησιμοποιεί ένα σύστημα, το οποίο αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει, χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί ( έχει προκαθοριστεί με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια προβαίνει σε επεξεργασία αυτών των πληροφοριών.
Με την ίδια διαδικασία αποκρυπτογράφησης τα συστήματα του Little Fox αποστέλλουν πληροφορίες και σε εσάς.
Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι σε οποιοδήποτε σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password,πιστωτικές κάρτες, τηλέφωνα, διευθύνσεις κ.λπ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 2048-bit.
Για να γίνει περισσότερο κατανοητό τι είναι η κρυπτογράφηση σας γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ένα τρόπο κωδικοποίησης των πληροφοριών μέχρι αυτές να φτάσουν στους αποδέκτες τους, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να την αποκωδικοποιήσουν με τη χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Πιο συγκεκριμένα, κάθε φορά που παραγγέλνετε και αφού έχετε συνδεθεί με το username και τον προσωπικό σας κωδικό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα του Little Fox κρυπτογραφούνται με χρήση κλειδιού 2048bits. Με άλλα λόγια, κάθε φορά που στέλνετε πληροφορίες στο σύστημα , ο browser σας τις αποκρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού 2048bit και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα.

 

-Απόρρητο Συναλλαγών-

Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου( e-commerce). Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Κάθε πληροφορία που μεταβιβάζεται από το μέλος /χρήστη του Little Fox είναι άκρως εμπιστευτική και το Little Fox έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να γίνεται η χρήση τους μόνο στο επιτρεπόμενο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί:
Στις πληροφορίες των συναλλαγών σας επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένους υπάλληλους και μόνο όταν είναι απαραίτητο, πχ. για την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
Στοιχεία πελατών και των συναλλαγών τους δεν αποκαλύπτονται από το Little Fox παρά μόνο μετά από έγγραφη εξουσιοδότηση ή κατόπιν δικαστικής απόφασης ή απόφασης άλλης δημοσίας αρχής.
Ακόμη και στην περίπτωση που το Little Fox συνεργάζεται με τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την εξασφάλιση του απορρήτου.
Όλοι οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν πληροφορίες για τα στοιχεία που τους αφορούν καθώς και να ζητήσουν διόρθωσή τους, εάν είναι σε θέση να αποδείξουν την ύπαρξη λάθους.
Τέλος, για τη δική σας ασφάλεια θα πρέπει και εσείς να προσπαθείτε να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω του συστήματος ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην τις κοινοποιείτε σε τρίτους.

4. Ο λογαριασμός μου

Τι είναι ο λογαριασμός μου;
Ο λογαριασμός σας δημιουργείται κατά την πρώτη σας εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιέχει τα προσωπικά σας στοιχεία που συμπληρώσατε, με σκοπό την διεκπεραίωση της παραγγελίας σας. Κάνοντας login μπορείτε να δείτε τις τρέχουσες παραγγελίες σας, τις προηγούμενες παραγγελίες σας, τα προσωπικά σας στοιχεία και έχετε την δυνατότητα να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης. Επίσης έχετε πρόσβαση στην wishlist σας και στη ρύθμιση διευθύνσεων αποστολής.
Αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης πώς μπορώ να τον ανακτήσω;
Αν ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασης, όταν πατάτε το πλήκτρο Είσοδος και ανοίγει η φόρμα για να συμπληρώσετε το email και το password, υπάρχει ένας σύνδεσμος που λέει “Ξέχασα τον κωδικό μου”. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο θα σας εμφανιστεί μία νέα φόρμα που ζητάει το email σας για να σας αποσταλλούν οδηγίες για την ρύθμιση νέου κωδικού.
Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Όταν κάνετε Login με τα στοιχεία σας, πάνω δεξιά στη σελίδα υπάρχει η επιλογή “Ο Λογαριασμός μου”. Κάνοντας κλικ εκεί μπαίνετε στην φόρμα του προφίλ σας και αν επιλέξετε τον σύνδεσμο προσωπικά στοιχεία θα σας εμφανίσει τα στοιχεία σας τα οποία μπορείτε να αλλάξετε και να τα αποθηκεύσετε πατώντας το κουμπί  “Αποθήκευση”. Αν αλλάξετε email, θα πρέπει μετά την αποθήκευση να κάνετε Logout και ξανά Login με το νέο σας email.

Έχετε ερωτήσεις?